Pienempi on parempi!


Jaa linkki

lauradaliJuttelin taannoin ystäväyrittäjän kanssa, menestyneen sellaisen. Kyseessä on pieni, mutta dynaaminen yritys jolla rullaa varsin hyvin tällä hetkellä. Mietittiin miksi pienet yritykset usein kääntyvät isojen mediatalojen puoleen saadakseen hyvää palvelua ja pettyvät usein jouduttuaan prioriteettilistalla kauas kärjestä. Homma etenee ehkä, mutta palvelu ei ole odotuksen mukainen ja kaikkea saa odottaa hieman liian kauan.

Minä väitän, että pienen kannattaa valita toimiva pieni mediatoimisto näiden isojen sijaan. Pienelle mediatoimistolle pienkin toimeksiantaja on iso kakku ja jokaista asiakasta pitää vaalia. Toki isojenkin mediatalojen kanssa asian pitäisi olla näin, mutta jos on kymmeniä tai jopa satoja isompia asiakkaita, niin kyllähän sen tietää miten pienten asiakkaiden silloin käy. Ei sitä potkua vaan riitä joka paikkaan.

Tässä listaan viisi hyvää syytä siirtyä pienempään mediataloon, mikäli koette että ette saa tarpeeksi huomiota nykyiseltä.

  1. Pienelle mediatoimistolle pienikin toimeksianto on suhteessa huomattavasti isompi, kuin isolla
  2. Pieni on todennäköisesti halukkaampi joustamaan projektien eri vaiheissa, aina laskutuksesta kiireellisiin töihin
  3. Pieni mediatoimisto haluaa todennäköisesti auttaa sinua kasvamaan isommaksi tekijäksi ja samalla kasvaa siinä sivussa
  4. Pienellä mediatoimistolla on yleensä laaja verkosto ympärillään joka osaa hoitaa ne asiat, joita heillä itsellään ei ole resursseja tai tietotaitoa hoitaa. Verkostossa työskentelevät ovat yrittäjämielisiä ja lähtökohtana on aina asiakkaan tyytyväisyys ja jatkuva asiakkuus.
  5. Pienyrittäjänä tiedät, että pienyrittäjä luopuu vaikka yöunistaan pitääkseen asiakkaansa tyytyväisenä. Ainakin me teemme näin, mikäli se auttaa. Toki välillä pitää nukkuakin 😉

Hyvä pienyrittäjä, ei se isompi aina ole parempi. Mikäli pienellä mediatoimistolla on haluja kasvaa kanssasi, se voi olla sinun paras ratkaisusi. Löytäkää yhdessä fiksuimmat keinot ja luottakaa heidän ammattitaitoonsa. Se ei ole huonompi, kuin isommissakaan mediataloissa. Todennäköisesti pienessä mediatoimistossa ymmärretään huomattavasti paremmin pienyrittäjää, kuin ison mediatalon palkkalistoilla olevat oman alansa ammattilaiset.


Jaa linkki

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.